Style:
Witaj na stronie Gildii Parszywa Dwunastka! PBWoW phpBB
Cerbindhu
None
None
Cerbindhu
Gildiowicz
Level: 0
Rasa: None
Płeć: None
Klasa: None
pbbnetavatar:
Posty: 5
Rejestracja: 09 sty 2011, 15:33
Cerbindhu

Application: Enaevolare

Postautor: Cerbindhu » 10 maja 2015, 22:23

1. Nick
Enaevolare

2.Klasa
Priest

3.Rasa
Undead

4. Spec
Holy

5. Profesje
Tailoring
Mining

6. Link do Armory
http://eu.battle.net/wow/en/character/b ... are/simple

7. Info o Altach
Einhasad
92 Mage

8. Będziesz grał PVE czy PVP?
PvE

9. Dni i godziny, w których możesz raidować:
Weekendy do woli, w tygodniu roznie, bo praca na dwie zmiany...

10. Specyfikacja komputera
Constant 120fps

13. Skąd się o nas dowiedziałeś?
No i tu sie troche rozpisze. Dawno, dawno temu, kiedy zaczynalem gre w wowa gralem z Wami przez jakis czas ( pamietam, ze byl to okres koncowki wotlka i poczatkow cata - dobre 4 lata temu). Nie bardzo pamietam dlaczego przestalem grac (mysle, ze chodzilo o prace). Dobrze Was wspominam, i z checia powrocilbym do szeregow Parszywej Dwunastki. Miesiac temu wrocilem do wowa.Gram na nowym koncie i jestem w trakcie nadrabiania zaleglosci z poprzednich dodatkow. Niestety nie mam gildii z ktora moglbym poraidowac, poniewaz wszyscy sa poubierani w pvp i ogolnie hejterzy pve. Cos tam juz mi sie udalo zabic na premade raidach, ale szalu i tak nie ma. Pare tygodni temu dostalem maila z informacja, ze przenosicie sie na BL i to do hordy. Dlatego pisze, bo wlasnie tam gram ! Tak wiec, jesli potrzebujecie heala (badz maga) dajcie znac.

14. Czy akceptujesz regulamin gildii?
Tak

Adoriapl
90
Orc
Shaman
Adoriapl
Administrator
Level: 90
Rasa: Orc
Płeć: Male
Klasa: Shaman
Region: eu.battle.net
Realm: Burning Legion
pbbnetavatar:
Nick postaci: Adorianpl
Posty: 1037
Rejestracja: 13 gru 2010, 18:07
Adoriapl

Re: Application: Enaevolare

Postautor: Adoriapl » 12 maja 2015, 18:13

Jasne :D zapraszamy :) będzie nam bardzo miło :D

Cerbindhu
None
None
Cerbindhu
Gildiowicz
Level: 0
Rasa: None
Płeć: None
Klasa: None
pbbnetavatar:
Posty: 5
Rejestracja: 09 sty 2011, 15:33
Cerbindhu

Re: Application: Enaevolare

Postautor: Cerbindhu » 12 maja 2015, 22:54

Swietna wiadomosc !
Przeniesliscie juz sie ? Jesli tak to do kogo /w o invite ?

Adoriapl
90
Orc
Shaman
Adoriapl
Administrator
Level: 90
Rasa: Orc
Płeć: Male
Klasa: Shaman
Region: eu.battle.net
Realm: Burning Legion
pbbnetavatar:
Nick postaci: Adorianpl
Posty: 1037
Rejestracja: 13 gru 2010, 18:07
Adoriapl

Re: Application: Enaevolare

Postautor: Adoriapl » 20 maja 2015, 6:14

Siemka. SOrki za tak poźną odp, ale mam nadzieję, że śledziłeś na bieżąco temat "Przenosiny". Dziś zainicjowałem transfer gildii jako, że wcześniej miałem problemy i musiałem się kontaktować z Blizzardem. Gildia powinna być na BLu dzisiaj ;) Pozdrawiam

Cerbindhu
None
None
Cerbindhu
Gildiowicz
Level: 0
Rasa: None
Płeć: None
Klasa: None
pbbnetavatar:
Posty: 5
Rejestracja: 09 sty 2011, 15:33
Cerbindhu

Re: Application: Enaevolare

Postautor: Cerbindhu » 20 maja 2015, 15:14

Sledze, sledze, odezwe sie popoludniowym-wieczorem !

cron

Zaloguj się  •  Zarejestruj się